НАЈЗАД СМО ВРШЊАЦИ, ОЧЕ!
  
  
  
  
Почетком деведесетих, после још једног периода прекида бављења чистом сликом, поново сам јој се вратио – сада минуциозно сликаној фигурацији у домену минијатуре. 
За мене је довољан разлог тог обрта био љубав према таквом сликању, али сам ипак то сликање снабдео још једним оправдањем: 
подужим насловом који открива невидљиво комплементарно значење слике, а не доноси паралелизам кроз вербално понављање онога што се види.
А оно што се на овој минијатури не види, јесте да човек -  који, помало сетан, седи лево – није више жив, 
да су тај човек и онај у белом оделу потпуно истих година и да је човек у белом оделу  син сетног човека. 
Та страна слике, и то што се наведени подаци не виде из ње саме, нису пресудни по њену ликовно-уметничку вредност. 
Слика је довољно самостална да може опстати и без познавања тих значења, али се придруживањем  текста нуди још један напоредни вид постојања кроз 
симбиозу слике и текста.  
  
  
  
  
  
  
Владан Радовановић: Најзад смо вршњаци, оче! 1995, акрилик, 8 х 9,5 цм.